gedetailleerde opbrengsten bekijken

Sponsor TC Zandvoort gratis

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiƫle bijdrage leveren aan TC Zandvoort, zonder dat het je een cent extra kost!

Reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en TC Zandvoort ontvangt geld in de clubkas.
Via de categorieĆ«n boven in het menu op de SponsorKlikspagina van TC Zandvoort kan je tevens bij diverse webwinkels bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar TC Zandvoort. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je TC Zandvoort ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van TC Zandvoort. Voor jou een kleine moeite, voor TC Zandvoort directe inkomsten. Stel je zich eens voor wanneer alle leden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die TC Zandvoort een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie stort SponserKliks.nl op de bankrekening van TC Zandvoort. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com SponsorKliks.nl een commissie uit en profiteert TC Zandvoort hier direct van!

Je kan voortaan direct naar onze SponsorKliks pagina door te klikken op dit plaatje dat je rechts bovenin op elke pagina van de website ziet:
SponsorKliks

Ga naar de SponsorKlikspagina van TC Zandvoort ,
en verdien geld voor de club (het kost jou niets extra!)

Als je naar onze  onze SponsorKliks pagina gaat krijg je dit te zien: