Jeugdcommissie

De jeugd is een hele belangrijke en grote groep binnen de vereniging en als Jeugdcommissie gaan we de jeugd nog beter op de kaart zetten, dit geldt voor de recreatieve spelers maar natuurlijk ook voor de prestatieve tennissers. De World Tour – met de balkleuren rood en oranje – is sinds een paar jaar uitgegroeid tot een volwaardige competitie voor de jongste spelers en heeft als doel kinderen spelenderwijs kennis te laten maken met het tennisspel. Bij de “Tennniskids groene competitie” en de voorjaarscompetitie (gele bal) is TC Zandvoort traditiegetrouw sterk vertegenwoordigd. De TC Zandvoort weet al jaren lang de meest talentvolle spelers uit de omgeving aan trekken, mede door de goede reputatie van de tennisschool.

De Jeugdcommissie bestaat uit 4 leden:

Van links naar rechts:

• Karianne Kas - Commissielid
  • Nicole van Teeseling - Commissielid
  • Ysanne Guldenaar - Commissielid
  • Andrea van de Hurk – Trainster/Tenniskids
  • (Martine Paap – Bestuurslid (voor de Jeugd))

De Jeugdcommissie organiseert talloze activiteiten voor de jeugdleden met als doel het tennisplezier en de betrokkenheid bij de vereniging te vergroten.

Contact opnemen met de Jeugdcommissie of je aanmelden als vrijwilliger? Stuur een e-mail naar [email protected].