Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van TC Zandvoort! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/3 Algemeen
2/3 Lidmaatschap
>
3/3 Gegevens
>

Via dit formulier kan je je inschrijven bij TC Zandvoort. Nadat we je inschrijving goed ontvangen hebben, stuurt de ledenadministratie jou een bevestigingsmail. Vergeet niet een (pas)foto te uploaden (JPG of PNG). Het hoeft niet een officiële pasfoto te zijn, mag een vakantiefoto zijn zolang je gezicht er duidelijk op staat. Geen zijaanzichten, geen zonnebrillen en geen petjes. Een foto is nodig om je aan te melden bij de KNLTB en voor het aanmaken van een ledenpas.

Op dit moment is er helaas bij TC Zandvoort voor zowel senioren (18+) en de jeugd (Welpen; Welpen+ en Junioren) een wachtlijst. De wachtlijst zal op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld.

Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig €50 voor jeugdleden en €100 voor senioren.

Het tennisseizoen van TC Zandvoort loopt van 1 april tot en met half oktober.

Het lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch verlengd (opzeggen uiterlijk 1 december per mail naar de ledenadministraite)

Voor meer info mail [email protected]

Ook TC Zandvoort heeft te maken met de nieuwe Europese richtlijnen rondom de AVG. Klik hier om onze privacyverklaring te lezen.