Sponsoring

Sponsorgelden zijn tegenwoordig niet weg te denken uit het hedendaagse clubleven. Al jaren lang heeft Tennisclub Zandvoort niet te klagen over belangstelling van mensen en bedrijven, die de club financieel willen ondersteunen. Soms zijn dit grote bedrijven, maar ook vaak kleinere lokale partijen, die het leuk vinden om de bezoekers van ons park aan te spreken via:

• Een advertentie in het clubblad en/of op de website
  • Een doek achter één van de banen op de Glee
  • Een reclamebord op één van de banen of het parkeerterrein
  • Ondersteuning van één van de evenementen ( clubtoernooi, eredivisie, ouder- kind toernooi)
  • Een uiting in of om het clubgebouw
  • Logo vermelding op kleding van spelers
  • Materiaalsponsoring (ballen, kleding etc)
  • Club van 100

en nog vele andere manieren, die we nog kunnen uitbreiden met eventuele nieuwe ideeën of speciale verzoeken.

Ook als u geen eigen bedrijf of product onder de aandacht wilt brengen, kunt u natuurlijk de club ondersteunen. Alle bijdragen worden op prijs gesteld en dragen bij aan de organisatie en de ontwikkeling van het clubleven van onze Tennisvereniging.

Eén van de leuke aspecten van het ondersteunen van de tennisclub, is dat er voor een ieder die de club ondersteund, regelmatig leuke evenementen worden georganiseerd. Op maandag wordt er door de sponsors bijvoorbeeld getraind onder leiding van de leraren van de tennisschool. Ook is er tijdens het seizoen een sponsortoernooi, waar de sponsors de gelegenheid hebben om met de betere spelers van onze vereniging een balletje te slaan.

Mail naar TC Zandvoort voor de mogelijkheden