Betaling

Ook dit seizoen wordt de contributie gefactureerd en geïncasseerd door Club Collect. De factuur wordt verstuurd door Club Collect per e-mail. Als er geen email adres bij ons bekend is, wordt de factuur per sms verstuurd, hebben we ook geen telefoonnummer, dan wordt een brief per post verstuurd.

Door op een link te klikken in het bericht kom je op jouw persoonlijke betaalpagina van Club Collect en kan je je factuur inzien, downloaden en betalen. Hier kan je ook kiezen om je contributie in één keer te betalen of in termijnen. Je kan kiezen voor betalen in drie termijnen van een maand, dat kan echter alleen als je kiest voor automatische incasso. Als je direct ineens wilt betalen, kan je kiezen tussen iDeal of automatische incasso.

Een deel van jouw persoons- en betalingsgegevens zal hiervoor worden verstrekt aan Club Collect en zal alleen zichtbaar zijn voor het bestuur, de ledenadministratie, voor Club Collect en voor jou als clublid. Deze verwerking is noodzakelijk voor het kunnen factureren en incasseren van de verenigingscontributie. Jij als clublid kunt erop vertrouwen dat jouw gegevens veilig worden opgeslagen, niet voor andere doeleinden dan de contributiebetaling worden gebruikt en nooit aan derden worden verstrekt voor commerciële doeleinden.

Eind maart kan je je factuur en betalingsverzoek verwachten. Wanneer je vragen hebt over bovenstaande, neem dan contact op met de ledenadministratie.