Zomertraining

De trainingen voor tennisclub Zandvoort worden verzorgd door Tennisschool Zandvoort. Alle trainingen worden gegeven door ervaren en gediplomeerde trainers. De zomertraining bestaat uit 15 Tennisschool Zandvoort 2013lesweken (13 of 14 voor en 1 of 2 na de zomervakantie).

WELPEN - 6 t/m 11 jaar

• De kinderen t/m 11 jaar worden automatisch ingedeeld voor de zomertraining - apart inschrijven voor de zomertraining is dus niet nodig (voorwaarde is dat je lid bent van tennisclub Zandvoort).
  • Voor al deze kinderen geldt dat er 1 uur zomertraining per week in de contributie zit - naast de contributie van tennisclub Zandvoort hoeft er dus niet extra te worden betalen voor 1 uur zomertraining.

Wil je extra trainingen? Neem dan contact op met de tennisschool.

JUNIOREN - 12 t/m 17 jaar

• 12 tm 14 jaar - er zit 1 uur training in de contributie van TC Zandvoort. Dit betekent dat je automatisch wordt ingedeeld voor 1 uur training (je hoeft je niet in te schrijven).
  • 15 jaar en ouder - er zit geen training in de contributie. Dit betekent dat je je moet inschrijven voor de zomertraining - doe dit via het inschrijfformulier op de website van tennisschoolzandvoort. De training wordt in rekening wordt gebracht.

SELECTIE - 8 t/m 17 jaar (op uitnodiging)

Tennisclub Zandvoort subsidieert ieder seizoen een aantal jeugdspelers. Het doel van hiervan is het stimuleren van talenten en het verhogen van het niveau van de competitieteams.

Kinderen die bij de selectie horen worden daarover in februari/maart bericht. Gezien de persoonlijke trainingswensen van iedere selectiespeler willen wij graag dat iedereen zijn voorkeur aangeeft via het inschrijfformulier op de site van tennisschoolzandvoort.

• Selectiespelers raden wij aan minimaal 2x per week te trainen.
  • Voor alle selectiejeugd t/m 14 jaar is € 100 reeds betaald in de contributie.
  • De trainers zullen gedurende het seizoen naar 3 wedstrijden komen kijken (2x tijdens de competitie en 1x tijdens een toernooi)

Er wordt het volgende van de selectie verwacht:

• Deelname tenniscompetitie
  • 100% aanwezigheid bij de trainingen
  • Goede inzet en sportief gedrag
  • Deelname aan minimaal 4 toernooien (oa clubkampioenschappen en Madeleine v/d Hurk JRT** en Opentoernooi)