TGIF Racketavond

De racketavond is regelmatig op vrijdag avond vanaf 19.00 uur in de periode van 2 april (onder voorbehoud) t/m 24 september. Let op de aankondigingen op de app of op de website!

Alle senioren kunnen vrijblijvend meespelen tijden de bruisende Thank God it’s Friday Racketavonden. Na een week hard werken is het tijd voor sport én gezelligheid. Dus kom op deze vrijdag avonden om je weekend goed te beginnen en laat je verrassen.

De indelingen zal per avond variëren, en zo ook de spelers. Elk half uur starten er nieuwe wedstrijden. Nieuwe leden zijn van harte welkom om op deze manier kennis te maken met andere leden. Heb je totaal nog geen tennis ervaring? Dan is het aan te raden om eerst les te volgen via de tennisschool.