Technische Commissie

01 januari 2023

Technische Commissie 2024

De laatste jaren staat deelname aan de competities bij onze leden hoog op de agenda en dat is goed nieuws. Ieder seizoen is het weer even een puzzel om ervoor te zorgen dat alle teams conform jullie voorkeuren en wensen worden opgegeven bij de KNLTB. We hopen dat we daar dit jaar weer in geslaagd zijn!

We willen jullie bedanken voor het snel reageren op onze verzoeken en we merken dat jullie inmiddels de Technische Commissie weten te vinden voor informatie en vragen. Heel fijn!

De speeldata en tijden kunnen jullie terugvinden op www.mijnknltb.toernooi.nl. Selecteer tzt je team voor verdere details.

Uitnodigingen en het invoeren van de uitslagen:

• Als je thuis speelt krijgen de tegenstanders een automatische gegenereerde e-mail met de uitnodiging voor de desbetreffende competitiedag.
  • In het clubhuis wordt op het scherm rechts van de bar de indeling van de banen voor de teams vermeld.
  • Tennisballen worden uitgedeeld door iemand van de technische commissie.
  • Na het spelen van de wedstrijden moeten op dezelfde dag de uitslagen worden ingevoerd. Alleen de captains zijn bevoegd om uitslagen in te vullen.

Na het spelen:

• We vinden het leuk als jullie na de wedstrijd een drankje drinken met je tegenstanders en clubgenoten. Het spelen van competitie is een mooie gelegenheid om elkaar beter te leren kennen.
  • Harro biedt een geweldig assortiment lunches/diners en/of borrelplanken aan voor een schappelijke prijs.

Competitiebijdrage:

Om deel te nemen aan de competitie vragen wij een bijdrage van € 65,- per team. Graag het bedrag pinnen bij Harro aan de bar voor je eerste thuiswedstrijd.

Laat gerust weten als jullie vragen hebben. Wij hebben er veel zin in en jullie hopelijk ook!

Met vriendelijke groet,

De Technische Commissie

Ronald de Zoete (algemene coördinatie, 06 – 83 60 88 60)

Vanessa Raspoort (coördinatie ma – vr, 06 – 55 15 32 72)