Recreantencommissie

28 december 2023

Voor iedereen die zich ook in 2024 zonder competitieverplichtingen weer wil vastbijten in een onderling potje tennis of wil deelnemen aan de leukste toernooien op onze club: je bent op elke dag van de week, maand en seizoen meer dan welkom, en er komen zoals elk jaar een aantal populaire events en toernooien op de kalender…

En we hebben een nagelnieuwe recreantencommissie om er een mooi jaar van te maken: Luciene Paap, Marielle Peet, Maria Freiria, Yvonne Ribourdouille, Albert van Kouwen en Thijs Berntsen. Dit jaar staan er veel activiteiten op de kalender, onder andere:

• De TC Zandvoort Clubkampioenschappen
  • De traditionele Ladies Day (inderdaad, ladies only)
  • Summer vibes toernooi
  • Het Zandvoort Open toernooi
  • Disco Fever toernooi
  • 21 januari midwintertoernooi

Data worden op tijd bekendgemaakt!.

Los van alle evenementen is het voor alle leden/recreanten ook mogelijk om zelf (kleine en grotere) toernooien te organiseren, er zijn zeker voorbij de voorjaarsdrukte nog veel data beschikbaar, Neem hiervoor contact op met de recreantencommissie via [email protected]. We houden jullie op de hoogte van de jaarkalender!

Nieuwscategorieën