Jeugdcommissie

28 december 2023

De leden van de Jeugdcommissie (vlnr): Karianne Kas - Nicole van Teeseling  - Ysanne Guldenaar - Andrea van den Hurk.

Met bijna 400 jeugdleden zijn we enorm blij met onze geweldige Jeugdcommissie! Wij gaan komend seizoen voor de jeugd weer allerlei activiteiten organiseren, zoals de competitie, tennisavonden op de vrijdag, tenniskampen in mei en augustus, het ouder-kind toernooi en de clubkampioenschappen. We komen snel met een update en alle data voor de inschrijvingen.

Ieder jeugdlid mag altijd aan alle activiteiten meedoen, dit nieuwe seizoen waarin (zo ziet het er naar uit) er weer heel veel mogelijk is, wordt echt een topjaar! Doen jullie allemaal mee?

En voor de ouders: vraag je je af hoe en wanneer jij ook je steentje kunt bijdragen? Stuur een mailtje naar [email protected] of spreek iemand van onze Jeugdcommissie aan!

Veel groeten van jullie Jeugdcommissie, tot in de lente, dan gaan we echt beginnen!

Martine Paap
Bestuurslid Jeugd