Jeugdcommissie

01 mei 2024

De leden van de (eeuwige) Jeugdcommissie (vlnr): Andrea van den Hurk  - Ysanne Guldenaar - Kristien Ursateanu - Tanja Lammers (die rende net even buiten beeld:-)

Met de verantwoordelijkheid voor bijna 400 jeugdleden zijn we enorm blij met onze geweldige Jeugdcommissie! Wij gaan dit seizoen voor de jeugd weer allerlei activiteiten organiseren, zoals de Eat & Play op de vrijdagavond, de competities, tenniskampen in mei & augustus, het ouder-kind toernooi en natuurlijk de onvolprezen clubkampioenschappen. We regelmatig met mails en updates, met alle data voor de inschrijvingen.

Ieder jeugdlid mag altijd aan alle activiteiten meedoen, dit nieuwe seizoen waarin (zo ziet het er naar uit) er weer heel veel mogelijk is, wordt echt een topjaar! Doen jullie allemaal mee?

En voor de ouders: vraag je je af hoe en wanneer jij ook je steentje kunt bijdragen? Stuur een mailtje naar [email protected] of spreek iemand van onze Jeugdcommissie aan!

Veel groeten van jullie Jeugdcommissie, tot in de lente, dan gaan we echt beginnen!

Andrea van den Hurk, Tennisschool Zandvoort en Jeugdcommissie

Ysanne Guldenaar, Jeugdcommissie