Haarlems Jeugd Zomercircuit 2018

Voor wie:tennis netwerk haarlem

Alle jeugdspelers (6 t/m 17 jaar) die geen KNLTB voorjaarscompetitie spelen

Voor de niet (KNLTB) competitie spelende jeugd is dit echt een aanrader. Dus ook voor kinderen die nog niet op een hele baan kunnen spelen! Speel je Tenniskids op zondagmorgen (rood/oranje), of Tenniskids groene competitie op woensdagmiddag dan is dit een leuk extra wedstrijd moment. Ook als je in geel speelt, en geen voorjaarscompetitie speelt, mag je meedoen. Weet je niet of je mee kan/mag doen - vraag het dan even na bij je trainer.

Wanneer:

De speeldagen in 2018 zijn nog niet bekend.

er kan bij afgelasting 1 wedstrijd worden ingehaald op <nog niet bekend>

Inschrijven:

Je kan van <> tot <> inschrijven via www.haarlemsjeugdcircuit.nl

Er wordt gespeeld in teams volgens de Tenniskids indeling en regels:

• Een team bestaat uit maximaal 4 en minimaal 2 kinderen. Je kan je als team inschrijven of alleen (dan wordt er een partner voor je gezocht).
  • Groen en geel spelen 3 wedstrijden van ieder 40 minuten achter elkaar, 2 maal een enkelspel en 1 maal een dubbelspel. Je speelt van 12.00 tot 14.00 uur, of van 14.00 tot 16.00 uur.
  • Rood en oranje spelen 5 wedstrijden van ieder resp. 15 en 20 minuten achter elkaar, 4 maal een enkelspel (de enkelspelers wisselen) en 1 maal een dubbelspel. Je speelt tussen 12.00 en 14.00 uur, of tussen 14.00 en 16.00 uur.
  • De kosten zijn 30 euro per team.

Er wordt gespeeld in de categorieën:IMG_9012

• t/m 9 jaar - Rood - mini baan met rode stip bal - volgens tenniskids
  • t/m 11 jaar - Oranje - 3/4 baan met oranje stip bal
  • 10 t/m 12 jaar - Groen 1 & 2 - hele baan met groene stip bal
  • 11 t/m 14 jaar - Geel - hele baan met gele/harde bal
  • 11 t/m 17 jaar - Geel - hele baan met gele/harde bal

Er wordt gespeeld op diverse locaties in regio Haarlem (oa Nieuwebrug, Hofgeest, Bennebroek, Overhout, Brederode, Duinvliet, Zandvoort en Pim Mulier).

Organisatie:

Tennis Netwerk Haarlem (Een samenwerkingsverband van de Tennisverenigingen uit de regio Haarlem)

Bekijk Tennis Netwerk Haarlem ook eens op Facebook.