Haarlems Jeugd Wintercircuit 2018

Voor wie:tennis netwerk haarlem

Alle jeugdspelers (6 t/m 17 jaar) die wel of geen KNLTB voorjaarscompetitie spelen. Dus voor alle jeugd!

Wanneer:

• 9 speeldagen: 4 zondagen vóór de kerst, en 5 zondagen na de kerst (ongeveer eens in de 14 dagen).
  • Dit is de periode  van november  t/m maart.
  • Er wordt niet gespeeld in  schoolvakanties

Inschrijven:

Inschrijving 2018 is gesloten.

• Bij voldoende inschrijvingen kunnen de teams ingedeeld worden in meisjes-, jongens- of gemengddubbel poules, is dit niet het geval dan kunnen gemixte poules ontstaan.
  • Een team bestaat uit maximaal 4 en minimaal 2 kinderen. Je kan je als team inschrijven of alleen (dan wordt er een partner voor je gezocht).
  • Het team speelt 2 singels en 1 dubbel van elk 40 minuten.
  • De kosten zijn 160 euro per team. (Deze worden geincasseerd bij de captain van het team. Hij/zij verrekent dit zelf met de overige teamleden.)
  • De wedstrijden worden aaneensluitend gespeeld. Een team wedstrijd duurt dus altijd 2 uur en vangt aan in de middag tussen 13.00 en 18.00 uur.
    • oranje tussen 13 en 19 uur: 5 wedstrijden van ieder 20 minuten. 4 maal een enkelspel en 1 maal een dubbelspel
    • groen en geel  tussen 13.00 - 20.00 uur.; 3 wedstrijden van ieder 40 minuten. 2 maal een enkelspel en 1 maal een dubbelspel.

Er wordt gespeeld in de categorieën:20140923 Tennisnetwerk haarlem - groepsfotos2

• t/m 11 jaar – Oranje – 3/4 baan met oranje stip bal
  • 10 t/m 12 jaar – Groen 1 & 2 – hele baan met groene stip bal
  • 11 t/m 14 jaar – Geel – hele baan met gele/harde bal